Zawsze razem

Księga znaku

Księga Znaku to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.

Księga znaku

Opracowanie profesjonalnej księgi znaku w tym opis budowy znaku, zastosowanej kolorystyki, przykłady użycia...

1 200 PLN

Cena netto (+VAT 23%)

W pakiecie:

Stworzenie księgi znaku obejmuje:

  • Opis znaczenia znaku – jest to bardzo dokładne wyjaśnienie wizji kreatywnej projektanta. Logotyp może być abstrakcyjny i nie zdradzać wprost, jaką markę identyfikuje. Potrzebne jest zatem wyjaśnienie, co projektant miał na myśli i w jaki sposób podkreślił charakter marki.
  • Opis budowy znaku – w księdze znaku znajdą się techniczne szczegóły dotyczące tego, jak doszło do stworzenia logotypu i jakie elementy (np. typograficzne) zostały wykorzystane przez projektanta. Pozwoli to w przyszłości przygotować inne projekty zgodnie z zamysłem pierwotnego autora (logo musi wyznaczać kierunek identyfikacji wizualnej marki).
  • Opis zastosowanej kolorystyki znaku – to, że logo na monitorze komputera ma np. błękitną barwę, wcale nie oznacza, że po wydrukowaniu będzie wyglądać tak samo. Aby uniknąć takich sytuacji (mających fatalny wpływ na spójność działań promocyjnych marki) w księdze znaku precyzyjnie określamy rodzaj zastosowanej kolorystyki. To znacznie ułatwia zadanie np. drukarni i eliminuje ryzyko popełnienia błędów w odwzorowaniu kolorów.
  • Pole ochronne znaku – jest to wskazanie obszaru wokół logotypu, którego nie wolno wypełniać żadnymi innymi elementami, np. tekstem. Chodzi o to, aby znak pozostał czytelny i atrakcyjny dla odbiorców.
  • Wersje monochromatyczną i achromatyczną – dzięki przedstawieniu logotypu w dwóch wersjach kolorystycznych (z pełną, oryginalną gamą kolorów oraz w opcji czarno-białej) można łatwo określić, jak znak będzie się prezentować na różnych tłach.
  • Opis zalecanych rodzajów czcionek, kolorów tła – tutaj projektant wskazuje, które elementy graficzne niewchodzące w skład logotypu mogą zostać zastosowane w jego towarzystwie, nie zaburzając przy tym koncepcji znaku. Jest to bardzo ważne w przypadku zlecania projektu np. nośników reklamy, na których ma zostać umieszczony logotyp marki.
  • Opis niepoprawnych rodzajów czcionek, kolorów tła – autor logotypu ostrzega przed stosowaniem konkretnych barw czy typografii w towarzystwie znaku, ponieważ mogłoby to znacznie obniżyć walory estetyczne logotypu i niekorzystnie odbić się na wizerunku marki.
  • Przykłady użycia znaku – w księdze znaku znajdą się również wizualizacje materiałów, na których docelowo zostanie umieszczony logotyp marki. Będą to wizytówki, firmowe artykuły biurowe, samochody, stoiska reklamowe, uniformy pracowników oraz wnętrza i części zewnętrzne budynków. Dzięki temu właściciel marki od razu zobrazuje sobie wygląd logo na konkretnych, powszechnie używanych nośnikach.

Nie wiesz co wybrać?

 
Napisz do nas i skorzystaj z darmowej konsultacji, podczas której pomożemy wybrać odpowiednie usługi dla Twojej firmy.