Oferujemy serwis sprzętu, oprogramowania, serwerów i sieci komputerowych.

W ramach serwisu IT zapewniamy sprawność urządzeń, oprogramowania, serwerów i sieci komputerowych, pracujących w firmie. Bezpieczeństwo sprzętu oraz sprawne działanie to podstawa do rozwijania infrastruktury informatycznej zgodnie z potrzebami Państwa firmy.

Helpdesk IT
Helpdesk IT jest pierwszą linią wsparcia w codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym oraz urządzeniami peryferyjnymi.
Zakres usług serwisowych
  • serwis stacji roboczych
  • pomoc w wyborze, zakupie i instalacji sprzętu
  • instalacja i przywracanie systemu operacyjnego
  • konfiguracja sieci, dostępu do internetu i poczty e-mail
  • zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych
  • bieżąca obsługa sprzętu komputerowego
  • diagnostyka i wykonanie drobnych napraw
  • instalacja oprogramowania użytkowego
  • diagnostyka urządzeń peryferyjnych
  • rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
  • zarządzanie licencjami
  • szyfrowanie dysków, urządzeń przenośnych

GWARANTUJEMY

  • wysoką dostępność usług serwisowych
  • krótki czas reakcji
  • wygodny system obsługi zgłoszeń
  • raportowanie

Dla kogo pracowaliśmy?